CONGRATULATIONS WHOA!

Vill dööö. Nä skoja det vill jag inte alls, är bara så trött att jag vill försvinna lite. Somnade inte fören 5 inatt och självklart vaknar jag klockan 8 och kunde inte somna om igen. Lyckades efter ett bra tag sova i typ en halvtimme innan jag vaknade av ett sms... Har försökt sova sen dess men jag har inte lyckats. Varför ska jag vara sån att jag vaknar tidigt oavsett hur sent jag varit vaken????

MEEEN HALLÅ, jag fyller ju år idag så nu är jag 19 ååååår!!! Börjat dagen med att äta chips i sängen. Inte bra för jag hatar smulor i sängen :(( Men nu ska jag ta mig en dusch, duscha bort mitt 18-åriga jag. Typ.
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

HEJ:) KOLLA GÄRNA IN MIN BLOGG HAR VECKANS BLOGG SÅ GÅ GÄRNA IN OCH VAR MED :)
www.mathildaphotos.blogspot.se

Svar: HEJ:) TACK MEN NEJ TACK, VILL EJ VARA MED :)
Momlin Engqvist

2015-04-13 @ 20:03:46
URL: http://www.mathildaphotos.blogspot.se
Postat av: fanny ahlm - hörselskadad

så fin blogg du har, är allt bra annars?
Kika gärna in i min blogg där du kan följa mitt liv, där jag själv är hörselskadad, men många verka tro att det är ett handikapp, vilket det inte är, jag hör ju bara dåligt annars är jag stort sätt precist som du, just nu är vi i den perioden då allt ska vara perfekt för att allt ska funka, men jag ger inte upp, trots det så pluggar jag till elektriker och har massa drömmar i livet. Låter det intressant? varför inte ta ett kik? Ha en bra kväll!

2015-04-13 @ 20:03:52
URL: http://nouw.com/ahlm

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback