STUDENTKRYSSNING #7

HEEJ kompiisarrrr. Jag lever bara så ni vet. Har bara varit väldigt upptagen sen i onsdags förra veckan, mycket har hunnit hända. Men jag börjar med och berätta om mitt senaste äventyr som var studentkryssningen måndag till tisdag.
 
Kom hem till Norrköping igår vid 23 tiden efter studentkryssning. Åkte dit med typ halva klassen och delade hytt med Malin, Maja och Anton. Hade ett fönster så kunde kolla på vattnet osåå. Jag blev inte så jäkla onykter första dagen eftersom att vi sprang runt överallt i hela båten så hann knappt dricka något av de jag köpt i taxfreen. Men det var kul ändååå. Hittade en Malin och en Anton ifrån min hemstad Vadstena som var exakt lika roliga som vi. Smail och Jasse var ju där också och Jasse var typ den minsta människa jag någonsin sett, supersöt haha.

Hur som helst, dansade gjorde vi också en hel del. Och åkte den där förbannade hissen, dog varje gång. Träffade även en några från min förra klass, de som inte frös ut och mobbade mig i nian som tur var. När vi åt buffén råkade även Julia tappa ut 5 tallrikar på golvet samtidigt, det var ganska så roligt. Men personalen fick skylla sig själva, dem var så jäävla dryga. Vi var uppe tills frukost och partajade, då vi åt tills vi sprack och sen gick vi och la oss 6 på morgonen. Lyckades sova i två timmar innan jag vaknade igen och inte kunde somna om för att antons alarm som lät som en hög båttuta gick igång 5 gånger. OCH HAN VAKNADE INTE ENS AV DEN, trots att han låg med huvudet på mobilen... my god. Sen när de andra väl vaknat och klätt på sig så körde vi igång igen. Dock var det typ 2 timmar kvar på båten så jag hivade i mig den sista drickan eftersom att man inte fick ta den i land. Blev rätt full utan att jag märkte det själv, vissa minnen är liksom lite diffusa. Träffade en schysst snubbe ifrån Tranås som vi hängde med den sista timmen, det kommer jag ihåg.

Så fort vi satte oss på bussen hem däckade jag direkt, var helt borta nästan hela resan hem. När jag kom hem till min lägenhet satte jag på mig Daniels tröja han glömt, kröp ner i sängen och åt Oreo-glass innan jag somnade igen.

Betyg på kryssningen 7/10. Föör inte alls så kul som jag föreställt mig, alltså inte alls värt alla pengar man la ut där. Maten sög, förutom efterrätten på buffén och lite av frukosten var gott. Matpersonalen var dryg som sagt. OOCH det var så jävla dyrt i taxfreen!! Varför säger alla att det är billigt där??? Blev så jävla besviken. Men ja, vi hade ju dökul ändå så en sjua blev det iallafall.
 

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

Verkar som om ni hade det roligt! ^^

Svar: Jorå det hade vi! ^^
Momlin Engqvist

2015-04-08 @ 19:53:44
URL: http://milina.blogg.se/
Postat av: Skogsraah ☾

Vad roligt det låter! :)

Svar: Det var det! :)
Momlin Engqvist

2015-04-08 @ 21:20:19
URL: http://skogsraah.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback