UGGLEINVENTERING

Blööh jag är så trött.. de senaste timmarna har jag gjort försök till att plugga till guide och service provet och innan det var jag på uggleinventering med en av kurserna jag har i skolan, var dock inget märkvärdigt eftersom att vi inte hörde en endaste liten uggla... Min klass har som vanligt lika mycket tur. Dock hörde vi ganska mycket knakande i skogen som förmodligen var vildsvin... D: Dock hade vi en väldigt stjärnklas himmel med en måne som lyste upp kvällen, det var ju ganska så vackert om jag får säga det själv.
 
Trötta jag ska nu raka vägen till sängen! (eller jag ska ju borsta tänderna först också)
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback