TOUCAN PAINTING

Jag har börjat använda akvarell mer, både vanliga akvarellfärger och akvarellpennor. Jag tror jag använt det cirka 6 gånger nu så jag är ju inte jätteduktig än, men jag tycker fortfarande det är så sjukt kul. Hur man kan blanda alla färger i olika nyanser osv. Och att få använda pensel, det är så himla roligt!
 
Jag och min lillasyster är ensamma hemma i helgen så igårkväll satt vi och målade i ett par timmar. Madicken använde sig utav akryl medan jag gjorde en tukan av mina akvarellpennor och akvarellfärger. Blev så himla nöjd med den! Dock förstörde jag ögat en aning och det är det jag tycker är jobbigt med akvarell, man kan inte sudda. Men det är även charmen med akvarell, att det blir som det blir. Vad tycker ni om den?
 

Kommentarer
Postat av: Louie

Väldigt fin :D

Svar: Tack! :D
Momlin Engqvist

2015-10-17 @ 19:40:56
URL: http://louielei.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback