PODCAST

Okej, jag har något att erkänna... jag har fått en dille på podcaster. Alltså det är ju asnice att sitta och lyssna på folk som pratar medans man gör saker, varför har ingen berättat det för mig tidigare???? Eller asssååå ibland har jag svårt att koncentrera mig så glömmer att lyssna så att jag måste backa lite hahah. Lite som när jag läser, ibland läser jag samtidigt som jag tänker och det funkar inte riktigt. Men iallafall, idag har jag lyssnat på Zara Larsson och Noel Flikes podcast, vet ej varför med tanke på att jag inte gillar Zara. Men deras podcast är faktiskt rätt bra, fast nu har jag inte lyssnat på så många podcaster så har inte så mycket att jämföra med. Blev nyss tipsad om podcasten "till slut kommer någon att skratta" av Soran Ismail, Aron Flam och Petter Bristav, ganska flamsig men rolig podcast! 
 
Vet ni någon superbra podcast så skriv gärna en kommentar är ni snälla! 
 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag har inte heller lyssnat på podcast så länge :D Men det är riktigt nice. Kan verkligen rekommendera Creepypodden, som finns på Sveriges Radios hemsida :)

Svar: Åh den verkar nice bara på namnet, ska kolla in den!! :D
Momlin Engqvist

2016-02-14 @ 19:13:11
URL: http://ylvwes.blogg.se
Postat av: JUNITJEJ

Att lyssna på podcast är fantastskt! Jag gillar poddarna "Wahlgren & Wistam" och P3 Dokumentär. Det är riktigt intressant att lyssna på gamla fall.

Svar: Åh den andra verkade jätteintressant, ska lyssna på den sen!
Momlin Engqvist

2016-02-15 @ 21:26:07
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: HEDAN

Alltså jag kan verkligen relatera till det där med att läsa... SHIT VAD JAG ÄR TANKSPRIDD. Jag kan liksom sitta där ooch läsa en hel sida och inse att jag inte vetat vad jag läst... Bu för det.

Lyssnar inte så mycket på just podcasts (ska) men lyssnar åtminstonde på när Stephen Fry läser upp Harry Potter-böckerna för mig. It's wonderful.

Svar: Hahah det är såå jobbigt när det händer, ibland får jag läsa om samma mening 10 gånger innan jag får in det i huvudet.
Momlin Engqvist

2016-02-16 @ 19:26:24
URL: http://hedan.blogg.se/
Postat av: Clara

Jag brukar lyssna på Arkiv Samtal, Jag är sjuk i huvudet och P3 dokumentär. Låter kanske inte så kul med dokumentärer men P3 har många som handlar om mord, vilket jag tycker är sjukt intressant. Alla poddar finns att ladda ner från podcast-appen!

Svar: Åh P3 dokumentär kommer jag nog kolla upp!! Älskar mordmysterier osv :D
Momlin Engqvist

2016-02-20 @ 14:25:29
URL: http://ohwowlovely.devote.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback