Såhär egoistisk har jag nog aldrig varit

Årets första inlägg, hejdå 2015 och hej 2016. Äntligen. 

2015 blev aldrig så bra som jag trodde att det skulle bli, speciellt inte det sista halvåret. Jag tappade bort mig själv lite och visste inte riktigt var jag stod längre. Jag tappade orken helt enkelt och det var delvis därför som jag slutade uppdatera här på bloggen. Jag vet att man inte behöver ett nytt år för att skapa löften, men på något vis känns det lättare. Det är andra januari 2016, ett helt nytt år, som ett blankt papper. Det är nu jag ska bestämma mig för vad jag ska göra med det där blanka pappret, ska det bli lika rörigt som förra året? Eller ska jag med omsorg skapa ett konstverk på pappret? Det här året börjar jag med att sudda ut allt dåligt som varit, för jag kan inte fortsätta leva i det som varit. Detta är en helt ny start, jag har ett helt år framför mig och det känns mer än bra. Jag är taggad för vad det här året har att ge mig!

Mina löften för det här året:
- Hitta en stabilitet i livet och skapa rutiner för var dag 
- Sluta spendera tid och dagar på ingenting 
- Kliva ur min comfort zone mer 
- Skaffa fler vänner/umgås mer med de vänner jag har 
- Börja träna så att jag kan få tillbaks min fett snygga kropp igen + bli stark (förlorade nästan mot min 7åriga systerson i armbrytning häromdagen, det säger ganska mycket hee) 
- Skaffa fler tatueringar + fixa till den jag har 
- FÅ ETT JOBB TACK 
- Ta tag i bloggen och youtube ordentligt
- Måla/teckna/rita mer 
- Utmana mig själv mer när det gäller fotograferande

Har aldrig haft nyårslöften förut, så kör stenhårt med alla dessa löften i år. Ska jobba för att hålla dem allihopa, önska mig lycka till!!! Bara för att jag kan och tyckte att det var lite intressant så satte jag ihop ett kollage med en bild på mig själv från varje månad från förra året. Har jag blivit snyggare? Fulare? Coolare? Bättre på smink har jag iallafall blivit, åtminstone när det gäller ögonbrynen haha! I augusti är de fett on point!! 
 

Kommentarer
Postat av: HEDAN

Omg dat halloween-sminkning tho :D Tycker varken att du varken att du blivit fulare eller finare, MEN DITT HÅR. Det har ju blivit ännu mer fucking underbart nu, älskar den nya längden!!(Inspirerades av din kommentarsknapp).

Svar: Men åååh tack, vad söt du är! :')
Momlin Engqvist

2016-01-03 @ 16:49:06
URL: http://hedan.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback