GOTLANDS-LIVET

Igår cyklade vi nästan 4 mil!! Kan ni fatta att jag gått ifrån en sängpotatis till att behöva cykla sådär mycket??!? Jag kommer gå ner alla de där kilona jag gått upp sen förra sommaren och sen kommer jag få världens benmuskler!! WOOoOao. Kommer bli farlig. Igår hade vi i alla fall första jobbdagen. Vi gick mest igenom hur man öppnar för dagen, följde med på en grottvisning och så gick jag och Milla ner själva i grottan och övade på guidningen. Nu är vi lediga över helgen och så jobbar vi igen nästa vecka!
 
På vägen hem från jobbet tog vi en omväg och cyklade ner till en strand och bara satt där och tittade ut över havet och hittade massa fossilstenar runt omkring oss. SÅ fridfullt och fint. Och här ska jag bo i 84 dagar till ♥
 
Nu blev Milla precis klar i duschen så nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi cykla någonstans, kanske visby eller någon strand.. vi har inte riktigt bestämt oss än!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback