Last year

Jag satt nyss och kollade igenom lite bilder och såg då att förra året det här datumet så gjorde vi årets första besök till Omberg (ett berg för er som inte känner till det) och om jag minns rätt så var det rätt kallt den dagen, men att vandra runt på Omberg är alltid mysigt. Filmade till och med den dagen med tanken att göra en vlogg men de klippen ligger fortfarande och dammar i hårddisken, typical malin. Sen framåt eftermiddagen kom alla mina syskon och deras familjer hem till oss för att fira min 20-års dag. Dagen till ära hade jag gjort en oreo-cheesecake, något utav det godaste jag ätit. Minns att lilla Molly(brorsdotter) som bara var ett år då satt vid änden av bordet med allas ögon på sig för att hon gjorde söta grimaser så att alla skrattade, underbaraste lilla charmtroll! Men nu har det gått ett år, igen. Tänka sig vad tiden går fort, snart är det dags för kalas igen för om fyra dagar fyller jag 21!
#HappiChallenge

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback