They bring joy into my life

Jag har ju lyckan att ha två fina syskonbarn, lille Casper som inte är så liten längre fyller hela 9(tror jag det var) år i helgen?? NÄR hände det?? (MADDE HALLÅÅ din son fyller snart tvåsiffrigt!!) Men tycker det är roligt att han börjar bli äldre, han är en så underbar grabb med världens bästa personlighet. Och så lilla Molly som för ett tag sen fyllde två år charmar alla med sitt leende och härliga skratt. Jag brukar inte tycka att bebisar/småbarn är söta men Molly har varit världens sötaste lilla bussfrö från första stund. Älskade syskonbarn, lyckligt lottad är jag som har så underbara syskonbarn som sprider sådan glädje och lycka.
 
Som jag skrev i inlägget från lördagen så busade jag massor med Molly när de var här. Hon är så härlig att vara med, så lätt till skratt, världens pratkvarn och bara såå härlig. Jag tog de här bilderna på henne i lördags när vi var på uppdrag "hoppa i alla sängar som finns i huset", och direkt när jag höll upp mobilen så drog hon på sig ett stort leende, försökte sen peta på linsen och började sen asgarva. När man hör henne skratta kan man inget annat än att må bra i själen.
Underbara lilla Molly vad jag älskar dig och Casper så oändligt mycket! ♥
#HappiChallenge

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback