Göteborsresan och Nightwish!

Här om Göteborgsresan på mitt påsklov!:


Göteborgsresan var Awesome! :D
Inte haft så sjukt roligt på jättelänge!

Åkte ner på tisdagen kl 8.
När vi kom fram gick vi först på stan o Jag hitta en svartlilarutig jacka! :3
åååh, Shock var urhäftigt!
var typ i himmelriket xD
sen efter några timmar på stan gick vi till vandrarhemmet o bäddade
Sen stack vi till kön till Nightwish en o en halvtimme innan det börja ^^
hade dock ganska roligt under tiden!
Sen vänta ytterligare en timme inne i Lisebergshallen innan förbandet kom!
Dock var inte Battle beast (förbandet) bra
Direkt när det sluta var jag o Neele tvungna att pressa oss ut o få luft
för Neele höll på o svimma o Jag hade så ont i rygg o huvud att det snurra i huvudet 
som tur va blev det bättre när vi fick luft! :)
dock hade vi ingen chans att kunna ta oss enda fram igen :c
Vi stod typ längst fram innan vi gick ut.. <.<
så vi stod längst bak under konserten, hade bra utsikt överallt iaf! ^^
när konserten väl börja försvann alla bekymmer o allt var underbart! :D
Det var så sjukt awesome allting!

Dock tog allt slut alldeles för fort :(
efter konserten gick vi till Donken o satt där ett tag o hade våra lustiga diskussioner x3
sen gick vi till spårvagnen och när vi satt i den sa Tobbe "akta så den inte SPÅRAR ur!"
dålig humor som jag har tyckte det var skitkul xD
sen lämna vi Tobbe och gick hem till vandrarhemmet för att sova ^^
Kl va då ett på natten, inte varje dag man springer runt i Göteborg mitt på natten när det regnar xD
sen gick vi upp kl åtta för att äta o städa >.<
Efter det gick vi på stan igen :3
jag köpte massa godis! :D
sen lämnade vi storstan och drog oss hemåt ^^
sov som en stock i bilen xD

skulle mer än gärna spola tillbaks tiden. Hade det så underbart och roligt. Och man bara stängde ute verkligheten. Vill tillbaks :( aja, hade det sjukt roligt och minnena kommer jag många gånger se tillbaks till :D

hade inte varit så underbart utan vännerna Neele, Mikaela och Tobias (som jag fick lära känna)!♥

Här får ni några extremt suddiga mobilbilder från konserten!
Bilden över är Battle Beast på scen!
Här under är när Nightwish kommer in. Gjorde massa skugggrejor på skynkmojset som hänger ner när dom spela Taikatalvi! :D






Dom hade massa eld, men det där var det enda som fastna på bild xD
Här under är allt slut och dom har sprutat ut massa rök så hela hallen va rökfylld ^^


På bild är Tobbe o Neele när vi är på vandrarhemmet :3



Hade en toppendag! Tack för allt!♥


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback