längtar massa mycket!

Jag är glad! :D Igår kom Neeliz hit o vi hade skitkul. Snackade massa o tittade lite på vad för affärer vi ska gå i imorn. Sen bestämde vi att vi skulle se på film. Först satte vi på sleepy hollow (Johnny Depp-film), men den sega så vi skulle byta. Hitta en film som hette Alice in murderland xD hör ju bara på namnet hur dålig den är. Skitdåligt infilmad och börja med att en tjej blev nedhuggen av en yxa och hon blev knappt skadad så vi bytte igen ^^ skulle då se grave encounter, men den funka inte heller -.-' men då hitta vi en film som hette the boy who cried werewolf ^^ skitmysko film xD sen när den va slut va väl kl halv 2 och då slutade det som vanligt med att vi hamna på youtube och tittade massa videos xD skitkul hade vi iaf :D MEN! största anledningen till att jag är glad är.. IMORN DRAR VI TILL GÖTEBORG FÖR ATT SE NIGHTWISH LIVE!! :D längtar massa mycket! så blir att packa sen :3 Hihi längtar! nu ska jag klä på mej och Sorry att det inte blev någon bild ;) hejdå ~(^u^)~

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback