AWKWARD

helluu!
Sitter nu på rummet i Norrköping igen då. Med internet! :D Wohooo! Nämen, mamma, pappa, Micka, Madicken, Carl och Emma följde med upp idag. Emma och Carl va nyfikna på hur jag bodde häruppe så dom följde med :3 Nu hade jag även med mig lite mer kläder(upptäckte att jag tagit med förlite och glömt idrottskläder), TV och cykeln. Var även tvugna att möblera om lite för att internetjacket lustigt nog sitter uppe i taket.. O.O Sen hade vi lite pizzamys och satt ute i solen och åt! :3 Efter det gick vi en sväng på området och jag visa vart jag går i skolan osv. Sen åkte dom hem :( Lika lustigt va det även idag att stå kvar där och se bilen åka iväg, utan mig i bilen.. 
Börjar vid 10 imorn så det blir sovmorgon och nu tänkte jag sätta på lite te och titta på Awkward(tittade på True blood förut) :))

Kommentarer
Postat av: Julia Dahlström

Fin blogg! :D Kolla gärna in min <3

2012-08-28 @ 07:38:53
URL: http://likeanangel.devote.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback