Dag 3: En viktig person i mitt liv.

Jag har många viktiga personer i mitt liv och jag kunde inte bara välja en. Alla mina syskon är hur viktiga som helst för mig, dom betyder verkligen ALLT för mig! Men mina 2 småsyskon Charlie och Madicken det är dom som varit hemma och fått mig att skratta och le när jag egentligen bara velat dö.. eller kanske inte dö, men ni fattar? Dom har bara varit, har inte ifragasatt, undrat, dom har bara varit där. Runt omkring mig och spridit glädje. Dom bråkar som vanliga syskon ska göra, men dom tjafsar inte som alla andra gör, dom snackar inte skit om varandra som alla andra gör, dom surar inte som alla andra gör. Jag har tröttnat på all skit och med dom finns inte det där dåliga. Med dom kan man snacka om allt utan att behöva tänka på vad man säger. Dom är vanliga småsyskon som lever livet helt enkelt. Dom får mig alltid (iaf nästan) på bra humör, speciellt Charlie med alla hans skämt! Dom 2 är helt enkelt underbara! Älskar er oerhört mycket!♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback