Dag 6: En låt som betyder mycket.

En låt som betyder mycket för mig är "I want my tears back" med Nightwish. Det är just för alla minnen jag börjar tänka på när jag hör den låten. På när jag, Micka och Neele va i Jönköping i Mickas lägenhet och lyssna på albumet Imaginaerum och allt bara var hur bra som helst och man mådde toppen. Och sen på våren när vi, Tobbe, Mamma och pappa åkte till Göteborg och gick på stan och sen gick på Nightwish konserten! Vi fick stå i kö i evigheter, men det va bara kul! Sen när dom öppnade upp med Taikatalvi, HUR JÄVLA AWESOME OCH MAGISKT SOM HELST! Och sen när vi nattvandrade genom Göteborg och jag och Neele va hyper och jag vet inte vad! Flera från konserten(inklusive oss) gick till Donken, det va mysigt! Och sen slagga vi på vandrarhem och dagen efter tjocka vi fet frukost och spenderade ytterligare några timmar på stan! Så ni fattar vilka känslor som uppstår då jag hör den låten?! Tryck HÄÄÄR för att komma till ett youtube-klipp från konserten. Där vi va såg vi ungefär sådär. Egentligen stod vi typ 3 rader bak längst fram, men efter förbandet höll Neele på o svimma och jag va alldeles snurrig i huvudet så vi va tvugna att gå ut och hämta luft. Vi övergav alltså våra platser och det fanns ingen möjlighet till att vi kunde komma tillbaks :'( Så det fick bli sittplatser längst bak.. Aja, hur kul som helst va det! 

Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

hejsan! Nu säljer jag ett lila kamera fodral för systemkameror för 40 kr + att jag betalar frakten! Klicka gärna in på länken för att se mer :) (förlåt om du inte gillar sånahära kommentarer) http://lgullarbergs.blogg.se/bloppishttp://lgullarbergs.blogg.se/bloppis

föresten, fin blogg!

2012-08-06 @ 10:19:44
URL: http://lgullarbergs.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback