Dag 9: En bild från min förra sommar

Det var ingen tvekan om vad för bild jag skulle välja. Direkt in på "Harge"-mappen och leta efter någon bra bild. Dock hitta jag inte någon så jättebra bild, men dessa fick duga! Varför jag valde att ta bild från när vi va i Harge var för att då hade vi det så jäklans kul och det är ofta man säger "ÅH, kommer du ihåg förra sommaren i Harge?! :DD" och ler. Alla hade vi det kul och det var även då som vi lärde känna Emma bättre. Dom dagarna var helt underbara och det är ofta jag tänker tillbaks dit!♥

Kommentarer
Postat av: mimmi

cool blogg!
kika gärna in hos mig och kommentera vad du tycker om min inspirationsblogg! kram :)

2012-08-09 @ 00:38:07
URL: http://mimmifransass.devote.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback