Drömbilen

Hello! Ursäkta det sena inlägget, men har inte blivit att jag startat datorn förens nu :)
Idag gick jag upp rätt skapligt, vid nio! Duktig chey! :D Hahah! Sen blev det tyvärr att jag fastna vid tv:n någon timma så det kändes onödigt att jag gick upp så tidigt :( Men sen började jag iaf tömma lådan jag tänkt tömma ett par dagar nu, heheh. Full med böcker så det tog ett tag då jag tittade på alla och sen råkade läsa en av dom, ops! Dock va det Twilight i serieboksformat, men det tog ju iaf 30 minuter. Sen visste jag inte var jag skulle göra av alla saker så jag låg på sängen bland alla saker i ytterligare en halvtimme, om inte en hel timme xC Och sen kom det svåra, vilka böcker jag skulle ta med! Hahah vilka i-landproblem xD Nä men sen la jag alla böcker i en kasse och så kom jag inte så mycket längre, så ska ta fram alla saker som ska ner i lådan och sen försöka få i det! Och det vet jag inte heller helt vad jag ska ta med! D: Sen har jag börjat med mitt projekt som jag skrev lite snabbt igår, jag håller på o fixa iordning en spegel som jag ska ta med. Det är en spegel med vanlig träram som jag ska göra om. Så har sandpapprat och tagit bort spegeln ur den, och imorn ska jag sprayfärga den! :D Ska förmodligen och sprayfärga en vanlig träram också. Men får se! Nu har jag fixat kameran så ni får bild på det imorn! :D
Nu på kvällen åkte vi in på nostalgin, sista gången. Så vi satt där inne och titta på alla volvoraggare som försökte börna, hahah! Godnatt och sov gött nu! ~(^u^)~
En bild jag tog första nostalgin, men denna bil såg vi ikväll också. Riktigt fin! :3
 

Kommentarer
Postat av: Tiii-daaa

Fin bil! :D

2012-08-15 @ 23:55:16

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback