I can make gifs!

Yo was happenin'?!
Hahah, har inte gjort något av det jag sa att jag skulle göra, eller bädda rent gjorde jag. Men sen har jag bara suttit vid datorn och lyssnat på Pierce The Veil :3 heheh. Men det jag skulle gjort idag MÅSTE jag göra imorn+ att jag ska göra en till sak, huhuh ^^ Men nu sitter jag iaf här nyduschad och fräsch och lyssnar på Pierce The Veil, är helt crazy i dom! 8D Och ska snart krypa ner i den nybäddade sängen.. Är inte det det härligaste som finns, nydushad+nybäddad säng=bästa som finns! Eller, efter Pierce the veil och godis då :3
 
 
Mina 2 första gifsar, gjorda för 5 minuter sen! Hahah, ser ut som att jag försöker dra av mitt hår på den översta XD Och som jag skrev, är nyduschad så håret der lite ruffsigt ut ^^ Vad tycker ni, Ska jag fortsätta o göra såna lite då o då? Sure, kvalitén suger, men har ju gjort dom med camen! ;)
Good night buddiez! ~(^u^)~

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback