I come from viking land!

You buddiezz!
Idag på förmiddaegn va jag o pappa in och fixa bankkortet, så nu är jag sådär tuff som alla andra och har ännu ett kort till i plånkan! huhuh.. Sen handla vi lite och då va pappa något knasig.. Han stod och tittade på korvarna i kyldisken och så helt plötsligt säger han "FRUKT!" jag bah "neej pappa, det där är korv.. o.o". liksom that makes no sense x) Och nu på kvällen satt vi mest på cafét och väntade och sen diskade, heheh. kom in en typ 60-70 årig tant och snacka om broder min och sen säger hon helt plötslig "Oh va SNYGG han är!".. hahah x) Idag släpptes även ett nytt avsnitt av true blood så satt och titta på det idag med :3 Måste vänta EN vecka till D: Och nu sitter jag här och har suuuupertråkigt! :(((
~bildbrist lalalala~
Hahah usch, någon mer som stör sig på't eller? :O
 

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg!
Vad ska du hitta på idag? :)

2012-08-07 @ 03:06:42
URL: http://jaasses.webblogg.se
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-08-07 @ 11:36:20
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback