I'm oversleeping like a dog on the floor!

Sent inlägg idag igen! Sorry!
Idag sov jag rätt länge, till 12! Va dötrött även fast jag somna tidigare än vanligt :s Efter frukost städa jag och Tina det sista, skura golvet och lite. Efter det gick vi ut i det superhärliga vädret och satt o prata lite! :3 Sen har jag även börjat på ett litet projekt! Ska måla om ramen på min spegel, den är i vanligt trä, vilket är supertråkigt! Så ska måla den svart till grunden och sen ska jag måla något rolilgt mönster på, kommer bli skitsnyggt! Så idag har jag slippat ytan på den och sen tejpat så att färgen inte ska komma på spegeln. Dock när jag väl skulle måla så va färgen knasig och penseln för klumpig, så mamma ska köpa nytt. Jag va jättepepp på att börja måla och så sket det sig :( 
Imorn ringer klockan vid kvart över 7, jag och Micka ska först med pappa till linköping och handla kökssaker till mig. Sen ska vi väl gå på stan lite tills storasyster Madde slutat jobbet och då ska vi lifta med henne till Mjölby till Mickas nya lägenhet. Vi ska sova där och så på lördag åker vi upp till NORRKÖPING en heldag! :D och så sover vi nog i mjölby en natt till :) Så det blir nog inga vanliga inlägg, utan jag har fixat "100-dagars"-tidsinställda inlägg till på söndag :) Så vi ses då! Godnatt!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback