inlägg från mobilen

Godmorgon! Nu har jag sovit min första natt här på elevhemmet. Bara att jag vakna femtioelva gånger och drömde att någon satt upp ett tält utanför mitt fönster o.o Mamma, pappa och systrarna åkte igår vid 18.40 och sen ställde jag i ordning resten som va nerpackat. Sen hade jag tänkt o titta på awkward och pretty little Liars på datorn, men såklart funka inte Internetsladden -.-' så istället satt jag och spelade sims till halv ett och sen somna jag som en stock när jag väl lagt mig ^^ rummet är fint o så.. Men 2 av väggarna är tegel och dom andra 2 cement eller betong eller va det va. Så det va precis att jag fick upp min Nightwish flagga på väggen! men resten av väggarna är tomma :s Idag ska jag utforska stället lite och sen gå till Ica (ser skylten över häckarna från mitt fönster) bara för att se hur man går dit xD sen vet jag inte vad jag ska göra.. Förbereda mig inför första skoldagen imorn! Sjukt pepp är jag på o börja och få träffa klassen och allt! :D btw ska låna en Internetsladd senare så kanske blir ett inlägg ikväll :)sorry för bildlöst inlägg :(

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback