Jag är mig själv!

åhh måste bara säga att jag har sjuukt ont i benen! D: Nu efter sommarlovet är jag inte van vid att gå och stå såhär mycket! Kommer typ få värsta bästa konditionen här ju ;) Heheh.. 
Har haft en sjukt rolig dag! :D Först va vi på Vikbolandet med våran klass och några andra ettor och det va så kul! Nästan direkt efter att vi kom hem gick jag, Maja, Mattias och Felicia till skateparken och satt där och spana in killarna i någon timma.. hihih ^^ Sen joina även Milla oss med sin longboard, wiho! Och sen gick vi en jättekronglig väg till konsum och pratade jättemassa! Himla trevligt! :3 Och imorn ska vi förmodligen in till stan och käka mat, jag vet inte vad vi bestämde men vi ska iaf ses igen! :D
Bara för att jag saknar det lila håret ibland och för att jag är superglad! :DD GODNATT! 
SORRY FÖR STOR BILD BTW! CAPS LOCK ÄGER! 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback