Jag mår toppen!

Hej alla fina människor som läser min blogg även fast den varit sämst dom senaste dagarna! Sitter just nu på mitt rum och dricker te och är på så himla jättebra humör! :D Jag har fortfarande inget internet utan jag skriver från mobilen, jag skrev ett inlägg tidigare men det försvann och jag är lat ^^ Det är så himla mycket jag vill skriva om, men det tar jag i ett inlägg när jag har dator+internet! Utan jag tänkte berätta varför jag är på så gott humör. Ärligt så har jag på kvällarna haft en sån sjuk hemlängtan att jag efter att ha pratat med mamma i telefon legat och tjutit som en gris på min säng.. visste inte att jag någonsin skulle sakna familjen så mycket som jag gör. Det är en sån stor förändring att gå från 9 personer och sen bara ha sig själv, och jag visste inte att det skulle va så svårt. Men jag ska klara mig igenom det här, om det så ska vara med tårar! Men nu undrar ni varför jag är på så bra humör? Djurparkstreorn hade förberett lekar och sånt vid Himmelstahus så vi djurparksettor som vi så fint kallas fick frivilligt gå dit. Så direkt efter ett möte(om elevhemmet) gick jag med en tjej i klassen dit och det kom faktiskt flera stycken från klassen! Vi blev uppdelade i lag och så körde vi massa lekar, det va skitkul! Är verkligen glad att jag gick :D sen efter allt ville dom ta kort på oss ettor så vi ställde upp oss(under balkongerna) och så helt plötsligt slänger dom ner vatten på oss! Jag fatta ju att något va lurt så jag hann precis undan, men flera andra blev jätteblöta! ^^ och en kille skulle cykla hem också xD så lagom kul! sen avsluta vi iaf med att bli slagna i brännboll av treorna ^^ detta ska vi göra på kvällen resten av veckan och det är verkligen skitkul! Och jag kanske får internet till datorn på torsdag D: har varit utan det i snart 5 dagar o.o Nu ska jag krypa ner i sängen för jag somnar snart ^^ Godnatt! :3

Kommentarer
Postat av: linah

snygg header!<3

Svar: åh men tack!
Momlin Engqvist

2012-08-25 @ 23:47:41
URL: http://linaheve.devote.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback