LILA!

Har som sagt spenderat helgen med syrran först i Linköping i fredags och sedan sov vi i hennes lägenhet i mjölby och på lördagen åkte vi in till Norrköping och igår slappade vi i hennes lägenhet med film och godis.. och sen åkte vi hem vid 4. Hittade allt jag behövde till rummet i linköping, det sista tog jag här hemma! I Norrköping gick vi mest omkring i galleriorna och såg oss omkring lite :) 

 

Känner mig glad och pepp på att flytta, det ska bli spännande! :D Men jag känner mig även ledsen och ibland vill jag inte alls.. Direkt när jag kom hem så började jag packa porslin och köksgrejer osvosv.. men det tog ett tag innan jag började, satt bara där med lådor och allt och kände att jag pallar inte.. Jag packar liksom ihop mina saker och flyttar enda till Norrköping, det är långt dit och jag kommer inte kunna komma hem varje helg eftersom att det kommer kosta ca 160 kr. Och i början innan jag vet vad mat och sånt kommer gå på så måste jag ha koll på mina pengar och inte göra onödiga utlägg. Shit, det är verkligen inte långt kvar! 5 dagar, sen flyttar jag på lördag! o.o

 

Är dock väldigt pepp på att börja nya skolan! Ska bli så jävla skönt o slippa pm! Men kommer sakna alla fina vänner som nu ska börja nian :( Än så länge känns linjen och skolan helt rätt och det är skönt och lugnande att man inte behöver undra om man valt rätt. Detta är en väldigt stor förändring i mitt liv.. gå från att ha mamma, pappa och 4-6 syskon runtomkring mig till att bo helt ensam skrämmer mig faktiskt lite. Dom har varit ett sånt stöd den sista tiden/terminen och tanken på att bo ensam.. skrämmande utan dom :( men samtidigt spännande!


Denna vecka ska jag försöka va med kompisar och familj så mycket som möjligt! Så kommer ha fullt upp med det och försöka packa färdigt! o.o

Skulle köpt hårfärg i helgen, men dels så glömde jag (hahah) och så tog pengarna slut! :( Saknar det lila sjukt mycket, det va så himla fint! Vad tycker ni jag ska göra med håret? :)


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback