Mike Fuentes

Idag kom mamma, pappa, Charlie och Madicken hem.. Känns skönt med lite liv runt omkring sig igen! :) Idag har jag hjälpt Micka packa lite, hon flyttar på lördag :( Och jag måste ta reda på vad jag behöver när jag flyttar(har bara decilitermått, smörknivar och en skalare xD), vilket typ är om ca 15 dagar o.ó Har inte direkt bestämt datum ännu, men det är jättekort tid kvar ju! Shit va tiden går fort, känns som att det kanske va 2 veckor sen man sluta nian. 
Har precis druckit te och käkat macka och nu knarkar jag mitt nya favoritband Pierce The Veil♥ Natten som va satt jag uppe till 5 och titta på massa interviever och videos med dom, hihih *~* Doma är såå söta och roliga x3
Sötaste trummisen Mike Fuentes, omnomnom! :3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback