Nämen! Titta på stjärnorna! :D

Sorry för att bloggen får lida såhär mycket! D:
Men igår efter skolan orka jag lustigt nog inte sätta på datorn(!) och sen vid 6 på kvällen fick jag typ panik för jag kom på att jag inte visste när vi skulle träffa treorna, men jag och Milla gissade på att det va klockan 7. Så vi gick dit och där fick vi se ett bildspel från kvällarna med dom, snacka om att vi såg förjävliga ut på bilderna! XD Efter det gick vi till något mysko ställe med treorna och hade skojsigt! Jag kan ju säga att jag nu varit med om både det ena och det andra och halvt skrattat ihjäl mig! XD Hur kul som helst hade vi, förutom att vi typ frös ihjäl. Och jag kommer sakna dom här kvällarna! :( Hoppas det blir någon mer gång :D
Idag sluta vi iaf 12.20 och jag har ingen aning om vad jag ska göra.. Härligt iof att sluta tidigt :D Men roligare att va med klassen i skolan än att sitta här på rummet och uggla! o.o Fundera på och gå och titta på fotboll som ska spelas lite sådär halvseriöst sen vid 16, men riskerar då säkert att bli tvungen att va med.. Så jag vet inte ^^ Och sen ville Milla att jag skulle följa med på Friskis o Svettis, våran mentor är nämligen instruktör där! Men vet inte om jag orkar, blev rätt sent inatt ^^

Hittade denna superseriösa bild på mig från i början av sommaren! XD 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback