Ni är fan bäst!

Förlåt ännu en gång för det sena inlägget! 
Men kom precis hem från en helt awesome kväll med helt underbara människor! Åkte in till Vadstena vid 6, Tina och jag pantade typ 300 kr! xD Sedan mötte vi upp Emma, Carl, Tilda, Paulina, Marie och Linus och så grilla vi på engångsgrillar i hamnparken, gick väl inte så bra.. Men kul hade vi! Sen efter ett par timmar gick vi till konsum och köpte godis och glass och så fastna vi på torget. Då kom även Paulinas kille Viktor. Vi satt där och tjocka oss och prata och skratta. Sen lyckades vi få 5 pers på en cykel.. dock så kom den ingenstans, men det va kul! x) Sen kom världens sötaste kisse och va social :3 Kan iaf säga att jag har haft jättekul och har nu haft världens bästaste och mysigaste avslut på sommarlovet(några dagar kvar, men ändå)! Tack för en underbar kväll allesammans!♥ Nu kan jag säga att jag nästan är redo för att flytta! Bara mys med familjen som fattas, och det blir imorn då hela familjen för en gångs skull ska vara samlade och så ska vi grilla och äta gott! :3 Godnatt alla söta och fina!


Kommentarer
Postat av: linah

ha en bra dag<3

2012-08-17 @ 07:34:05
URL: http://linaheve.devote.se/
Postat av: Tiii-daaa

Det var verkligen skit kul! :D

2012-08-19 @ 18:22:06

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback