Spontan dag!

Godkväll! Sent inlägg såhär på natten, men har haft fullt upp hela kvällen ^^
Först på dagen rensa jag lite i mitt sängbord som var (notera "var") fullt av grejer. Hitta en massa skojsiga grejor jag glömt att jag hade, lite kul! Sen satt jag som vanligt en stund vid datorn och titta tumblr och lite annat skojsigt. Sen vid 7-8 på kvällen så ville Emma möblera, och Tina som älskar att möblera hängde på förslaget och jag med såklart. Så vi började möblera vårat rum helt random och nu ser det faktiskt mycket bättre ut! Har ett rätt stort rum och nu när vi möblerat ser det ännu större ut! :D Sen hade vi lite kul och målade på en stor "Edward Cullen"-poster som sitter på väggen xD han blev mycket mycket snyggare! Ritade lite mustasch och smink o grejer, kanske kan lägga upp bild om någon vill se? XD Sen mitt i allt när vi möblera ville Emma att jag skulle ladda ner LoL så att jag kunde spela med dom, så börja ladda ner det direkt och nu på kvällen har Emma instruerat mig om hur man gör. Riktigt kul va det faktiskt! :D Någon läsare som spelar kanske? :D Sov gött, nu ska jag hoppa i säng! Hahah, blev sugen på att faktiskt hoppa i sängen! XD Gjorde det i mamma och pappas säng när vi va små.. huhuhuh..
Hahahah, hela dagen har varit spontan ju! 


Kommentarer
Postat av: Maja rydmark

Hej vilken fin blogg , allt bra?

2012-08-09 @ 16:39:25
URL: http://majarydmarks.blogg.se
Postat av: Maja rydmark

Hej vilken fin blogg , allt bra?

2012-08-09 @ 16:39:28
URL: http://majarydmarks.blogg.se
Postat av: Tiii-daaa

Jag kör! Jag kör!! 8D

2012-08-15 @ 23:52:06

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback