Stay away from my friends!

Tjo tjo fölket!
Idag i skolan har jag varit dötrött! Har typ gäspat sjutioelva gånger x) Och slutet på dagen hade vi först biologi i 1,5 h och sen skulle vi ha djurens biologi i 1,5 h. Men vi fick sluta 50 minuter tidigare bara för att vi skulle få tid att göra en läxa(som förövrigt är till på torsdag nästa vecka! x3), och om vi inte slutat tidigare hade jag allvarligt somnat! Men sen direkt efter skolan drog jag, Mattias, Maja, Felicia och Mathilda in till stan och käkade thaimat för att Felicia ska byta skola :(( Så himla tråkigt och jag har precis börjat lära känna henne, kommer sakna den tjejan! Men kul hade vi iaf! :D Snackade massa och tittade på massa kostymnissar med hattar.. heheh ^^ Sen åkte vi hem igen och så hamna vi på blomsterhus med en massa djurparkstvåor! Dom va skitschyssta! Och helgalna xD Jag lovar, man kunde inte höra vad den andre sa ibland för att det var en sån hög ljudnivå XD Och påvägen hem till Himmelsta så såg jag och Maja ett UFO! :O Som sen visade sig vara ett flygplan.. :( 
Imorn slutar vi 12.20 och då ska vi säga hejdå till Felicia :((( och sen ska jag åka hemåt till Borghamn! :D 
Sitter förövrigt och lyssnar på dessa sötnosar.. :3 Pierce The Veil.. hihihih x3 
GODNATT! 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback