ÄLSKAR JÄVLA SNÖOVÄDRET

Igår kände jag mig duktig! På idrotten körde vi intervaller och olika stationer. Stationerna va: Hoppa hopprep, Situps/armhävningar, springa fram och tillbaks en kort sträcka och sista stationen skulle man springa fram och tillbaka en längre sträcka. Varje station körde man en minut och sen vila på 30 sekunder mellan stationerna och man fick absolut inte vila när man va på en station. Jag körde på allt jag orkade och efter ett varv va jag helt slut och efter ytterligare ett varv va jag halvt död. Men så kom jag typ över den där "död"-gränsen och då va det som att jag inte va trött fast ändå trött. Så jag fick massa energi och bara kötta på, vi körde ca 6-7 varv eller nått sådant. Och efter detta tvingade läraren oss att göra en övning då man ligger ner och så helt plötsligt skriker han SPRING och då ska man upp fort som möjligt till väggen och tillbaks och så lägga sig ner igen. Vi körde det tills ingen orkade mer, när jag inte klarade mer va jag helt yr i huvudet och kunde knappt andas. Jag va fett stolt över mig själv efter den lektionen! :3 Och sen efter skolan följde jag med Malin på Innebandy med några killar från trean och några från min klass. Det va himlans kul och jag ska följa med nästa tisdag med! Fanns även en annan anledning till att jag följde med.. hihih :'3
 
Hahah asså jag är så jättemegaglad! Jag älskar snöoväder :3 Bästa som finns. Älskar alla meterhöga snövallar, vill bara slänga mig i dom! c: Detta väder har gjort mig pigg, har varit flummigt glad hela dagen! :'D Efter lunchen idag tog vi den branta vägen ner från matsalen(matsalen ligger på ett berg!!) för att vi skulle till boendet. Snön på vägen där va packad och hård, gissa vem som halkar? Jo jag såklart. TVÅ GÅNGER! Sen efter det satte jag mig i en stor fluffig snödriva för att jag fick lust till det :3
Efter skolis idag skulle jag, Maja, Malin och Manda in till stan. Men som vanligt va det några av oss som va sega så vi fick springa till spårusvagnus genom all snö, dog när jag kom på vagnen och nu har jag megaont i halsen</3
Vet inte vad jag tycker om min lugg än.. Blev tvungen att klippa på den häromdagen och då blev den sådär kort! Ibland älskar jag luggen då den gör precis som jag vill, men ibland hatar mitt hår mig och gör inte alls som jag vill. Då hatar jag luggen :c
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback