ÄR HEMMA I BORGHAMN

Igår lyckades jag stänga av mina två alarm som jag har utan att jag själv va medveten om det. Så jag försov mig till matten och då va det lika bra att jag tog beting, men jag lyckades ändå komma försent till engelskan som va efter matten. På engelskan körde vi iaf tävlingar och fick godis, nam nam :3 Efter engelskan hade vi lunch i 2 timmar, så vi gick hem till Manda och så fick jag låna en större töj av henne, så nu har jag en fyra i :D Sen gick vi på julavslutningen, den bästa jag varit på ever! Skojar inte! Lärarna bjöd verkligen på sig själva och rektorerna höll inte något tråkigt lååångt tal som alla rektorer gör. Utan dom va med i själva showen!
 
 
Efter showen blev det att alla gick hem till sig och packade och lite och sen stressade vi oss till spåris in till stationen. Tog fyra timmar för mig att ta mig enda hem till Borghamn, när det vanligtvis brukar ta två. Tåget från Norre va försenat så jag fick sitta i mjölby i en timma och en kvart för att jag missa min buss som jag skulle tagit. Men kom hem sent igår och det va himla skönt! Va så jädrans trött efter att bara ha sovit 3 timmar den natten och efter all den stress. Men kvällen avslutades med att vi alla satt i soffan hemma och såg på film, mysimys! 
Ofixad och trött, men vafaen gör det?! Jag är hemma nuu :D

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback