GLÖGG OCH PEPPARKAKOR

Godmorgon pepz!
Pepparkaksbaket igår blev rätt lyckat, fick iaf inte några brända i år! Sen så innefattade det ju väldigt mycket degätande också.. :3 Pepparkaksdeg måste vara det godaste som finns! Sen på kvällen/natten satt jag uppe till 6 på morgonen och skaypade med mina fina vänner. Det va himla mysigt! :3 Dock så råkade jag somna ett tag, vet inte hur länge jag sov men vaknade och hörde Maja och Eddie säga "Malin sover förtfarande, vad ska vi tycka om det?". Jag sa ingenting fast jag vaknat, utan jag låg i sängen och lyssnade på vad dom pratade om och så helt plötsligt inflikar jag "Jaa, men precis!"Och dom blev ju lite förvånade, hehu ^^ 
Instagramisbilder, drack glögg och bakade pepparkakor♥
 
 

EDIT: Jag tror Mandis smittade mig genom skype inatt, vaknade med en fin förkylning nu på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej! Jätte fin blogg du har!
Vill du bli veckans blogg? Få mer besökare? En header/länkning? Fortsätt läs!
Du är bara ett litet steg ifrån att ha chans att bli det. Gå bara in där: http://larty.blogg.se/2012/december/veckans-blogg.html
och kommentera att du är med!
Ha en bra kväll! :)
Kraam, isabelle!

Svar: Men tack!
Momlin Engqvist

2012-12-15 @ 17:56:47
URL: http://larty.blogg.se
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Så himla gott med pepparkakor ^^ Kramisar Carro

Svar: Jaa eller hur! :)Kram Momlin
Momlin Engqvist

2012-12-15 @ 18:52:54
URL: http://quiethell.myshowroom.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback