IDAG HAR VARIT EN BRA DAG

Idag fick jag äntligen åka skridskor igen! Det är så himla kul och även om isen sög och skrillerna sög så va det underbart :3 Lite tokigt att jag knappt kan stå på benen i vanliga fall utan att jag är påväg att trilla, men på isen åker hur bra som helst(hahahah inte för att det ska låta som skryt då..). Knäppt va? 
Sen efter skolis åkte jag, Maja, Manda och Milla in till stan. Jag köpte mysisbyxisar och en första julklapp till mamma!  Hahah knasigt att det brukar vara svårast att hitta något bra till mamma, men nu hitta jag hennes först ^^ Hee, måste in till stan snart igen för att köpa resten av klapparna. Hann inte så mycket på stan då vi skulle va hemma vid 19. Då va det luciamys som gällde på boendet med massa underbart folk! Vi käka mackor med massa tillbehör, drack första julmusten och åt första pepparkakorna och så åt vi en massa godis till filmen Tomten är far till alla barnen. Har aldrig sett den filmen förut då jag alltid tyckt att den verkar tråkig, men det va faktiskt rätt så rolig! 
Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis, sen blir det sängen! 
Ibland är man lite sne, vit och ler knasigt. Men det gör inget, för jag är glad!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback