KARMA IS A BITCH

Hahah som rubriken lyder, karma is a BITCH! Idag har jag halkat en si sådär femtioelva gånger. Fattar inte vad som hände idag?! Värsta vurpan va när vi gick ner från matsalen(HAR JAG NÄMNT ATT MATSALEN LIGGER PÅ ETT JÄVLA BERG?!) och helt plötsligt faller jag handlöst rakt på den stenhårda isen och slår i både ben och händer. Så nu har jag blåmärken lite här och var :c
 
 
Men nu undrar ni säkert vad jag menade med att karma is a bitch? Idag i skolan facerapeade jag Malin(min friend) och massor. Så sen tog hon min dator och mobil och sprang iväg, jag sprang efter vilket såklart ledde till att jag trilla pang boom på golvet och slog i mina knän igen jättehårt! :c Malin blev så chockad att hon lämnade ifrån sig min dator, men mobilen behöll hon och så jagade vi varandra i en evighet. Slutade med att jag fick två killar i trean att rita mig och Malin i ansiktet :C Malin va himla charmig i ansiktet, hon blev fett arg. Sen när vi gick hem höll jag på att trilla igen och då tittar Malin på mig och säger "KARMA IS A BITCH!". Hahah Malin tyckte att jag hade varit den taskiga! XD 
Jag borde sova.. men sitter och skypar med fina vänner :3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback