MINA POJKAR

Hellu bro's! Jag är fortfarande sjuk, därav att jag inte har bloggat :c  Men jag börjar faktiskt bli bättre, vilket är tur för det är ju nyår imorn, och då kan jag ej va sjuk! Har sådana superduper bra planer för nyår och jag bara längtar tills imorn, det ska bli så roligt! :D Men vad får ni se ikväll eller imorgon, hehu :3
Häromdagen när jag bloggade tänkte jag slänga upp en bild från instagramis, men det funkade ej, så ni får se den nu istället :) Tycker ni ska vara stolta över mig, för jag har faktikst gjort det där! Älskar Pierce The Veil, mina älsklingar!♥
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

Asså shit trodde ingen lyssnade på ptv eller Of mice & men i sverige. Trodde jag va helt ensam!! Va bra nu får jag lite hopp om att svenska folket kanske inte har så dåligt musik smak haha xD om du vet vilka dom är. Vet du nog vilka BMTH och MIW är?
Ville bara säga det. Tack för mig xD<33

Svar: Hahah OM&M och PTV är mina favoritband! Helt ensam är du allt inte ;D Hahah nä, det finns ju en del av folket som faktiskt har rätt bra musiksmak! Ja klart jag vet vilka det är! Ska faktiskt på BMTH i vinter :D Hahah ha det bra! :)
Momlin Engqvist

2013-08-09 @ 13:29:24

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback