NYÅR I VÄSTERVIK

Klockan 12.18 drar jag mot Västervik! :D Wohoo! Ska till Maja med Manda, Eddie och Milla, så jävla peppad är jag :D Har saknat mina friends så himla mycket så det här kommer bli superkul! Dock kommer jag först behöva åka buss, sen tåg och sen tåg igen(sista tåget jag ska åka med kallas tydligen för negerläppen??) och resan kommer ta ca 4 timmar. Och klant som jag är har jag glömt mitt headsett i norrköping ;_; Men som tur är möter jag upp Manda och Eddie innan jag åker med sista tåget till Västervik, så dom 2 sista timmarna får jag sällskap iaf :D
Åhh, detta kommer bli super! Jag kommer hem på onsdag så vi hörs väl då eller på torsdag! :3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback