PEPPARKAKSHUS

Yo bro's! 
Igår kom pappa hit för vi skulle ha utvecklingssamtal. Det va rätt najs att få träffa han, har ju inte träffat familjen på två veckor nu :o Men ska hem nästa helg och förhoppningsvis baka pepparkakor :D
Jag, Maja, Manda och Malin lekte även med Delfinen i snön igår i skateparken. Det va skitkul! Eftersom att jag inte hade vinterskor så att det inte va några fästen under så halkade jag heela tiden! 
Sen på eftermiddagen åkte vi in till stationen och hämtade Mandas kompis Eddie. Och på kvällen byggde vi pepparkakshus, det blev hur ballt som helst! Sen satt vi uppe och pratade till typ 4 tror jag och sen bädade vi ner oss allihopa i Majas rum :3 Förut va jag även fett klantig. Gick in på mitt rum en snabbis bara innan vi skulle käka frulle. Sen går jag ut och när vi nästan är vid köket kommer jag på att jag gjömde nycklarna på rummet.. som är låst. Jag blev fett arg för jag kunde ju inte äta frulle då för att jag måste ha min nyckel och jag va fett hungrig! Men sen tillslut fick jag iaf mitt rum öppnat, som tur va :D 
Nu ska jag klä på mig vanliga kläder och gå över till Maja igen c:
as
Snyggt va? ;)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback