SABATON-KONSERT+SIGNERING

Är så fucking underbart glad att det knappt är sant ♥

Igår åkte jag, Neele och Micka på Sabaton signering+ akustisk spelning, så underbart! Sen direkt efter det drog vi till Flygeln för att se Dynazty, Raubtier och Sabaton. Dom 2 första vi inget bra, Raubtier va lite bra men lyssnade inte så bra eftersom att jag va arg. Jävligt arg. En jävla tjockis med sin tjocka tjej stod bredvid... fel. Jag mena på mig och hoppade som idioter. Gned sig mot mig och tryckte in mig mot alla andra. Visst jag är liten, men inte så LITEN! Jag har inget emot folk som hoppar och trycker på en på konserter, för det är ju så det ska va liksom. Men när man knappt får plats själv och dom har trippelt så stor plats och ändå står på mig och hoppar.. Då orkar jag bara inte. Fick panik och höll på att pressa mig ut från allt ihopa :(

Men på något sett pressades jag därifrån och hamnade låångt ifrån dom vilket va fett bra, dock hamna jag bakom 2 killar som va typ 2 meter </3 Men lagom till Sabaton kom så hade jag en rätt bra plats! Och faan va grymma Sabaton va! Jag tog nästan i Joakim, sångaren. För han crowd surfade och precis när jag skulle ta i han åkte han tillbaks :( Men jag sjöng skrek med i alla låtar och hoppade som bara den, snacka om att man va trött men lycklig efteråt! Sen när vi vänta på att allt folk skulle gå så man kunde komma ut, hände det jag väntat på hela kvällen, hehuhhi<3 Detta va bästa kvällen på huur länge som helst, så fucking underbar. Den kvällen kommer hålla mig på superduper-humör i flera dagar, om inte veckor :3

 
Micka och Neele har åkt hem så jag sitter på rummet och lyssnar på den bra musik och är så underbart glad! Micka lämnade även kvar m&m's som jag mumsar på :3
Tack för denna helt jävla grymma helg mina systrar♥

 

 


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback