I do really need a haircut now!

Nu ska jag stänga av här och vara lite social! Asså förstår fortfarande inte var den plötsliga ökningen i "unika besökare" kom ifrån. Idag har det varit 27en så länge, det är inte så mycket för att vara nu som det blivit nu. Men för någon månad sen hade jag typ bara 15 per dag eller nått. Skulle vara lite trevligt om någon av dessa "27" läsare kunde kommentera? inte för att det finns något intressant o kommentera då o_o men det skulle vara lite kul. För min blogg känns rätt meningslös.. funderar på att sluta nu ett tag? har ju ändå knappt inget o berätta <.<

måste klippa mej snart, eller nu egentligen!!!

old picture..

jag vill ha långt svart hår med jättestark färg av lila under och någon slinga i luggen.. bara färgen inte gick ur o_O'


hejdå!~(^o^)~


Kommentarer
Postat av: sara ljung ^^

asså du har ju redan så sjukt snyggt hår ju XD skulle kunna döda för ditt hår momlin ;)

2012-02-19 @ 20:43:16
Postat av: sara ljung ^^

pluss att du inte får sluta blogga :(

2012-02-19 @ 20:53:49

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback