Lååångt inlägg

Hejhej! Denna dag har varit mycket lustig! hmh, bara säger det! Dx
Jag har kommit fram till en sak! Jag ska nog byta mejladress! Den jag har nu är väldigt fjantig, haft sen jag skaffade msn :s Så ska nog ta och skaffa en seriös som typ malin.engqvist... aa ni fattar?! För jag har precis suttit och fyllt i blanketten om elevboendet och så var det några grejer som vi inte kunde fylla i för vi inte hade svar på't. Så jag tog och mejlade skolan och gissa hur pinsamt det är med en löjlig mejladress?! >.< Vad jag har för adress är inte relavant, bara tänk vad töntigt man hitta på när man va typ 10-12 xD Usch, kan inte tänka mej själv på ett elevboende, inte ens på någon annan skola! :O Gymnasiet liksom! Jag. Ska. Börja. Gymnasiet! ÅHHERREMINGUDINNA!!!! :O Jag håller på o bli stor.... jag vill inte bli stor, eller iaf inte vuxen O.O stora problem jag har här borta alltså!
HAHA vet ni? Jag drömde inatt att jag gick in på min blogg och då hade TIO nya kommentarer på ett inlägg! Och jag blev hur glad som helst! :D Jag menar, hur ofta kommenterar någon min blogg? joo, några enstaka underbara själar finns ju därute som kommenterar, ni är så söta och snälla ni som kommenterar! Och förlåt om ni inte får svar. Men eftersom att ni inte har blogg eller liknande så är det lite svårt. Kan försöka göra inlägg där jag svarar, eller vad tycker ni? Ni är iaf underbara som kommenterar, jag tackar och bockar! :D

Och här får ni Nightwish-Taikatalvi bara för att den är så himla fin! Älskar början! Längtar som in i helvete till Konserten i April, bara 42 dagar kvar nu! 8D Ska bli fett awesome!



Nu ska jag ta och diska... juste! jag försoker hitta sommarjobb med! -.-'
herrå!~(^u^)~


Kommentarer
Postat av: tinuz

din blogg äger ju :P

2012-02-27 @ 19:51:43
Postat av: Krille

haha klart den gör X) älskar den ;D

2012-02-27 @ 20:56:00
Postat av: linn J

Haha håller med dig krille ;) har provat att läsa masser med bloggar, men har inte hittat någon som fallit mig i smaken fören nu ^.^

2012-02-27 @ 23:15:08
Postat av: Isosiskoo

de är kul o läsa din blogg o se vad du har för dig och vad du tänker på.. <3

2012-02-27 @ 23:33:16
Postat av: sara ljung ^.^

Thihi ^.^ det e en av mina dagliga rutiner att titta om momlin laggt upp ett nytt inlägg <3 <3

2012-02-28 @ 13:16:52
Postat av: Anonym

SKITLUSTIG verkligen, tack så jävla mycket... Du vet vem det är ifrån :/

2012-02-28 @ 19:00:54

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback