we miss you

Vi försöker igen.. Gjorde ett inlägg nyss men mobilen dampa så det försvann -.-' förlåt för att jag inte blogga igår, men jag mådde inte bra och hade då ingen lust att blogga :\ sitter just nu i sägen och har precis ätit frukost. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, vi får se ^^ igår blev det inte att vi baka semlor, vi gjorde bullar istället. Mamma köpte semlor ^^ tänkte låna Tinas dator sen och göra ett inlägg med några bilder på't. och så tänkte jag visa teckningen jag visa skiss på igår. Den är i princip klar nu men ni får inte se den än, ikväll lägger jag upp den ;) hm.. Jag saknar lillebror Carl o Emma :( inte träffat dom sen i fredags!

Kommentarer
Postat av: Belle

SV; Då borde du försöka tänka noga innan du gör något :) Tack hjärtat <3

2012-02-22 @ 17:18:52
URL: http://pereiras.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback