Friends

Tjena!
I fredags va jag, Neele och Micka i stugan och sov som jag sa. Stugan var verkligen jättemysig! Det var som att stiga in i ett dockskåp, det var typ en centimeter mellan huvudet och taket. Så alla ni långisar, köp inte gamla stugor x) Iaf så hade vi jättekul, vi åt massa tills vi nästan sprack, sprang som Jack Sparrow, prata massa knasigt som ingen fatta inte ens vi(ja, det är faktiskt möjligt), såg på Van Hellsing och somnade, åt frukost ute i trädgården, sen efterrätt på frukosten till filmen Gremlins och sen städa vi och cyklade hemåt. När vi kommit halvvägs hem så får Micka punktering, haha vi lyckas verkligen med allt när vi är ute och cyklar xD Och det roliga va att innan vi cykla till stugan sa Micka "vi kanske ska ta med en pump" och jag säger "äsch, vi kommer inte få punka" ^^ Så fel jag hade. 
Sen igårkväll skulle jag och Micka grilla.. Ha, lycka till med det! Först blev det ingen glöd, sen skulle vi tända på igen men tändstickorna bara slockna så jag använde upp typ halva asken.. Tillslut fick vi ge oss och köra på den värme som va. Senare gick vi ner till hamnen och bada med Neele! :) Och sen avsluta vi kvällen med att se på The Wolfman och äta kladdkaka. 
Tina, Neele och Micka ♥

Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

nomonomnom men kladdkaka :D

2012-07-16 @ 15:25:04
URL: http://lgullarbergs.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback