Godric

Förlåt för att jag inte uppdaterat på 7 dagar och lämnade er utan att säga vad jag skulle göra! :O Jag har då varit i Harge och campat med familj m.f nu under dessa dagar. Egentligen var det tänkt att jag skulle göra ett inlägg innan vi skulle åka (förra fredagen kl 10) så jag hade ställt klockan en kvart tidigare så att jag skulle hinna göra det, men såklart somnade jag om och sov 45 minuter till x( Men nu är jag iaf hemma igen och är otroligt glad och förvånad över att jag inte tappat läsare på denna vecka! :D Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på True Blood som jag längtat efter så mycket denna vecka! Den serien är verkligen beroendeframkallande! :O
Älskar den scenen! Hatar att Godric dog, han va så söt ^^

Kommentarer
Postat av: sandra



Fin header!

Vill du tjäna pengar på din blogg? klicka på länken på min blogg i menyn där det står "vill du tjäna pengar på din blogg?" du kan tjäna 600 kr för varje person som registrerar sig genom din blogg till den sidan!undrar du nåt är det bara kommentera ;)

2012-07-27 @ 12:14:02
URL: http://phofos.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback