Imaginaerum

Yo buddiezz!
Igår kom ju som sagt Marie, Carl och Emma hit. Vi åt wok, pratade jääättelänge och sen kom vi fram till att vi skulle se Grave Encounters för att jag, Carl och Emma sett den tidigare och tyckte den va asläskig. Dock tog det ca en timme för vi va tvugna att hitta sladdar mellan dator och tv och sen krångla ljudet (haha Dom lät som utomjordingar när dom prata!! XD). Vi tjockade oss massor också, först åt vi godis och sen blev Emma sugen på kladdkaka så vi avbröt filmen och åt kladdkaka, så jag va dömätt sen x) Men, filmen var inte så läskig som när vi såg den första gången! o.o Den va myyycket läskigare hemma hos Emma i mörkret med suroundljud(eller va det nu heter?!). På slutet av filmen somna jag t.o.m ^^ Idag efter att vi ätit frukost vid 1 drog vi ner till hamnen och badade, det va faktiskt riktigt skönt! :) sen åkte dom hem vid 4 någon gång. Och nu på kvällen har jag jobbat, så jag kom hem för 30 minuter sen kanske. Vet ni vad? Nu ska jag fixa ordning te och macka och sen se på true blood! :D Jag funderade på att sätta på en film... men true blood vann :3
Jag typ älskar denna outfit! Stor Nigtwish t-shirt och svarta jeans♥ Ignorera det slitna håret, bilden är från försommaren innan jag klippt mig..

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback