I'll just killed all the sea monsters! Gators, KROKODILER!!

Hej fölket! Nu är jag så jädrans mätt att jag snart spricker! Jag, Micka, Tina och henns kille åt lite mysmiddag nyss, det blev kycklingfilé, majskolvar, kroketter och vattenmelon. Supergott! Och så hade vi frusna vattenmelonsbitar i läsken :D Och nu sitter vi alla på varsitt håll med varsin dator i knät, osociala? Neejdå! xD 
Och nu tänker jag länka till ett youtubeklipp eftersom att det inte verkar funka att ladda upp :( klicka HÄÄR så kommer ni till en scen ur true blood! Den här fjärde säsongen är den bästa hittentills och detta avsnitt är det absolut bästa! Det roligaste är vid 1.00 när Eric (som förövrigt är en vampyr om ni inte kunde räkna ut det på allt blod runt munnen) flinar och sen klappar till Sookie på rumpan x) Men det mest roligaste i hela avsnittet är vid 2.10 när Eric badar och ropar  "KROKODILER" xD Jag har sett om det typ sjutioelva gånger och garvar lika mycket varje gång! xD Och förresten, den snygga varulven är Alcide.. :3 Hans kropp är gudomlig! *dregel* xD Om ni vill att jag ska spoila för er som inte sett detta kan ni bara skicka en kommentar ;) 
Och ja, jag är en stolt true blood-nörd! Live with it! 
mobilbild, fuck yeah!

Kommentarer
Postat av: mysan

Va rädd om dej o glöm inte att du är unik! <3

2012-07-29 @ 05:16:46
URL: http://myedenvad.blogg.se

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback