tumblr

 Hey, what's up? 
Är helt ensam hemma, kommer vara det i ca 3 dagar, beror på lite. Eller bror kommer och går lite som vanligt. Känns iaf konstigt att inte ha någon omkring sig, lite läskigt faktiskt :s I morse va jag t.o.m uppe och titta så att ytterdörrarna va låsta ordentligt o.o Vet ni vad man inte ska göra? Dricka rockstar(energidricka) kl halv 12 på kvällen ^^ Satt uppe med datorn till halv 6 o.o blev aldrig trött, men tillslut stängde jag av för annars skulle jag vara heldöd idag. Fast ändå gick jag upp vid 10 och duschade och jag är inte ett dugg trött :) Idag har jag gjort absolut ingenting, suttit med datorn och blädrat i tumblr. Tryck HÄÄÄR för att komma till min tumblr! Sen satte jag på en film, Dear John. Riktigt bra film, men tyckte att slutet rent ut sagt sög!
Nu har jag tänkt göra en såndär 100 dagars grej för att ni ska få veta mer om mig, lite roligare än att jag raktuppochner bara berättar saker om mig ;)
 
en bild jag nyligen la ut på min tumblr, från weheartit
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback