Brödsmulorna anfaller

Tjenixen!
Idag är det supertråkig-ösregn-mys-framför-datorn-dag! Men såklart ska datorn krångla -.-' Så fick lägga massa tid på att fixa den, men nu funkar den som den ska igen! :D Och idag känner jag av tröttheten från förförra natten när jag va vaken till 7, satt nästan och somna när datorn sökte igenom filer x3 Och nyss när jag va inne på ec fick jag se en video från aftonbladet som gjorde mig så himla äcklad!
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article12247381.ab 
Vadå den känner inget? Har dom frågat kon eller?! "Hej kon, känner du av hålet du har i magen? gör det ont?" Det är ju förfan sjukt! En ko ska inte ha ett hål i magen! Visst kon kanske inte känner något, man kan ju trotsallt likna hålet vid en percing. Men man vet ju aldrig om kon lider av det. Men det är endå emot naturen att en ko har ett hål på magen. Och hur mycket bakterier kommer inte in genom det där hålet? Usch säger jag bara! Blir äcklad av det där, blir äcklad av alla djurförsök! :S Vad tycker ni om detta?

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback