C-balls

Tips till er som lyssnar på radio men tröttnat på att det aldrig spelas någon bra musik, gå då in på: http://www.bandit.se/ . En radiokanal som spelar allt, men mest rock-metal! :D Sjukt awesome! Titta bara, nyss spela dom Nightwish - Nemo :3 Va min syster som tipsa mig om den sidan :)
 
Blev aldrig att jag bakade några bullar idag, ska göra det imorn istället. Men förut hade jag, Tina och Madicken så himla tråkigt att vi gjorde chokladbollar med småbitar marshmallow i :3 Mums! Nu är Neelis här och vi sitter och pratar och pärlar mario svampar :3 Jag har gjort en hel armé xD Ni får se bild imorn när jag strykt dom och kan göra flera, hehe ^^ Ha en bra kväll!
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback