God Jul

Vet ni?
Idag är det den 24 juni.. det betyder att det är 6 månader kvar till julafton! Någon som längtar efter julen, kylan, snön, paketerna, stressen, snöänglarna? I don't! Sommaren slår allt! :D Påtal om sommar.. myggor <.< Jag har typ aldrig varit känslig mot myggbett, men nu helt plötsligt har jag myggbett stora som femkronor o.o hade massa på benen och typ tre på ett ställe så det va helt svullet och klia något galet! 
Så, har ni skrivit önskelistan till tomten än? Bara 6 månader kvar! ;)
Som jag tidigare har skrivit så håller jag på att lära mig gimp.. så vad tycker ni om mina nybörjarskillz? xD extremt fult enligt min åsikt! bilden är från vintern 2010 och vi klättrar på isflak i Vättern ^^
 
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback