I'm happy

Lite sen på att blogga... nej nej xD Men idag har jag och Micka legat nere i hamnen och stekt o solen, blev skeetbrun på ryggen! :D Sen har jag lyckats med något heltokigt, men ena arm är brunare än den andra.. o.o Iaf, sen kom Neele med sin lillebror och vi prata och hade lite kul i hamnen :) Sen på eftermiddagen hjälpte jag mamma lite i landet oså. Sen på kvällen kom Neele igen och vi skulle se på film, det blev Dracula! Väldigt dåligt slut måste jag säga o.o 
Imorn åker jag, Neele och Micka ner till Jönköping till Mickas lägenhet! :D Kommer bli skitkul! Längtar som bara den! Vi kommer hem på söndag så jag ska försöka hinna göra några tidsinställda ;) Nu ska jag se på Pretty Little Liars! :3
Tina, jag, Neele och Micka på midsommarafton! Neele är verkligen en toppenvän, har alltid roligt med henne och med henne kan man garantera att man skrattar hälften av tiden man är! Och hälften av allt vi säger förstår vi knappt själva xD Bättre vän får man leta läääänge efter!♥
 

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback