Rolig dag?

Äntligen klar med denna skit! Suttit med uppsatsen sen halv ett med en paus för att äta. Men annars har det varit uppsatsen som gällt, inget annat! Ville bara bli klar med den >.< Ska bara skriva ut den sen är jag HELT klar! Nu är det bara memoarerna, reklambilen, fysik och biologi kvar. Stressad? JA!
Anledningen till min frånvaro är att jag i fredags satt med memoarerna och sen orkade jag verkligen inte mer så satte mig vid tv:n. Igår va jag i Stan hela dagen, skeettråkigt o sitta på loppis i 6 timmar kan jag lova! o.o Sen när jag kom hem blev det att göra mera memoarer och sen färga mamma mitt hår mörkbrunt! Blev inte som jag tänkt, lite för mörkbrunt, ser nästan svart ut. Dessutom räckte inte färgen tillräckligt så ska färgat imorn igen. Men nu när jag haft det en dag så har jag vant mig och det ser rent av helt okey ut ;) efter det fika vi och titta på The Fast and the Furios. Idag.. ja det vet ni ju redan!
Ska nu ta fram lite grejor tills imorn. Våran klass ska ta spexfoto och vårat tema är filmkaraktärer. Skitsvårt o komma på något ju! :O
Hoppas ni haft en bättre dag än vad jag haft!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Ditt namn här tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Blogg eller Tumblr kanske:

Skriv din kommentar här:

Trackback